Nya Auktioner Ute På Tradera!

http://www.tradera.com/auktioner/runaswer

KOLLA IN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur vore det om du uppdatera den här bloggen lite oftare ditt satans rövhål

2009-03-17 @ 00:15:55
Postat av: HD

ENGLISH - Original



I need to talk to you, immediately. Time is running out.



can you email me : [email protected]



I do not speak swedish language. I use a computer translator to translate to swedish language.



If you can speak to me in the English Language, then it is best. Else speak Swedish.



--------



SVENSKA - (Computer Translated)



Jag måste prata med dig, omedelbart. Tiden är knapp.



kan du maila mig: [email protected]



Jag talar inte svenska språket. Jag använder en dator översättare att översätta till svenska språket.



Om du kan tala med mig på engelska, så det är bäst. Else tala svenska.

2009-08-07 @ 06:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0