Helg!

Jahopp !!
då var snart denna helg över.. har varit mycket lugn..
I Fredas kollade ja & Lina på Let's dance och hade lite mys här hemma..
Igår så gick Lina & solade med sin syster.. så jag & Maya åkte till Sandviken
och hälsade på min mor & Lars och fikade lite och umgicks de va trevligt..
Idag vart de en skön sovmorgon.. sen vart de lite diska.. senare drog ja in till
Gävle och käkade på American Take away med Alex sen drog vi och Bowlade de va
jävligt kul hann med 5 serier.. tot förlorade ja med några ynka poängt.. haha
Efter bowlingen drog ja hem till Markus & lärde honom och Magnus lite på
Gurorna.. :D Och drack kaffe.. sen bärde de av hem.. och nu sitter ja här..

Rätt så trevlig hel i helhet.. Upp till jobb imorgon.. ska bli kul.. synd att helgerna
känns så korta bara..

Jajemus.. Najs att du orkade läsa allt trams.. hejpa!!



Kommentarer
Postat av: curre

men din vilda jävel jag stavar ju med K. Som ett befäll skrek mig i ansiktet en gång i militären

(GÖR OM GÖR RÄTT PÅ SNABBAST SÄTT!!)

2009-01-19 @ 12:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0