Ac/dc igår!

Hej
igår så var jag och min morbror Tony till Stockholm.. För att kolla på Ac/dc i Globen..
Fick köra hans nya volvo så de va skönt som fan.. Och så hade han en ny GPS..
Skitbra va den till vi hade svängt av E4 inne i Sthlm.. Då dog den jäveln så typiskt..
Så de tog väl ca. 45 min extra innan vi kom till Globen.. haha 2 poliser som fick hjälpa
oss med vägen.. Lika bra att fråga när man är inne vid plattan & yrar i snöovädret med noll
koll.. Till sist när vi kom fram så käkade vi på Mc. Donalds kl. 19 ca. De va min frukost
så man va lite småhungrig.. Haha Tony det fyllesvullot käka 2 Mc.feast mål!
Sen börja Ac/dc.. skitbra konsert va de högt ljud och vi hade bra platser..
bästa låtarna va väl, The Jack, Dirty deeds & Highway to hell..
Jävla hålligång på gubbarna :D
Sen drog vi hem .. va hemma runt 2
Så man va lite trött på jobbet idag.. men de va de värt..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0